Dyson DC29 Origin zwart, geel

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC29 Origin zwart, geel op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ann 02-09-2016

DYSON DC52 slechte service

Ik heb een heb een dyson DC52, aangekocht April 2015. Nu zijn we een dik jaar verder en blijkbaar heeft de motor het begeven, ineens uit het niets tijdens het stofzuigen een doffe plof en brandgeur. Natuurlijk nog in garantie dus telefonisch contact genomen met Dyson zelf. Ik werd geen 100x doorverwezen en kreeg een simpel keuzemenu aan de telefoon: druk 1 voor Nederlandstalig, 2 voor Franstalig. Hiervoor een pluim. Maar san begint het horrorverhaal voor elke vrouw met een huishouden. Maar liefst 23 dagen moet ik wachten voor er kan geholpen worden. KOM OP DYSON!!!! Welke huishouden kan er zo lang zonder stofzuiger??? "Ah" zegt de heer aan de andere kant vd lijn "je kan hem ook op onze kosten opsturen en dan sturen wij je onmiddellijk een andere." Tof dat ga ik dan maar doen. "Tja" zegt de man "dit gaat ook minimum 14 dgn duren eer die er gaat zijn".
Excuseer! Om zulk duur toestel te zijn vind ik de service echt minimaal. Er zijn zieke, er zijn techniekers met vakantie,..... Niet mijn probleem sorry, verzorg je huidige cliënteel aub met een beetje zorg want aan de recensies te lezen zijn er toch serieus wat klachten.
Laat me wel duidelijk zijn dat ik absoluut niet tevreden met de Dyson-service maar wel tevreden ben over het toestel, als het werkt natuurlijk ;-)
Ook vind ik prijs/kwaliteit ook niet kunnen dat je zoveel betaald en het toestel het al zo vlug begeeft. Heb net een vriendin kunnen afraden er één te kopen, zij wacht nog even af hoe dit afloopt. Ben ook is curieus of Dyson mij zal compenseren voor de aankoop van een vervangtoestel want 23 dagen zonder stofzuiger is NIET TE DOEN.
Wordt vervolgt,
Met vriendelijke groeten A. Woolmore

Pluspunten

• zuigkracht

Philippe DB 28-07-2012

Net de derde Dyson in minder dan 10 jaar opgeblazen. Ik weet het had die derde nooit mogen kopen. Peperduur en enkel leuk om aan vrienden en kennissen te laten zien. Zeer onhandig in gebruik, blijft overal achterhangen en kantelt om, de slang is heel onflexibel en veel te kort. Zuigkracht heeft ons nooit echt kunnen overtuigen. Stofzuigers die er heel leuk uit zien maar kwalitief nergens staan.

Officiele reactie van Dyson 31-07-2012

Beste Philippe,
Wat vreemd dat uw Dyson kapot is gegaan. Onze machines zijn gemaakt van duurzame en robuuste materialen, dus kunnen wel tegen een stoorje. Daarom zit er op al onze stofzuigers 5 jaar garantie. U hoeft dus geen nieuwe te kopen, maar enkel contact op te nemen met onze helpdesk. Het telefoonnummer voor Nederland is 020 521 9890 en voor Belgie 078 150 980. U kunt ook een email sturen naar helpdesk.benelux@dyson.com. Onze helpdeskmedewerkers helpen u dan verder en sturen indien nodig een monteur bij u langs.
Met vriendelijke groet,

Dyson